LG NewChocolate BL40 Zwart Review

pipootje65Newbie 27 maart 2010, 1.132 views

LG NewChocolate BL40 Zwart

Pluspunten

• prachtig beeld,zeer fraaie vormgeving,veel functies.

Minpunten

• accu mag sterker zijn,prijs is aan de hoge kant.

Ben net vijf dagen de gelukkige bezitter van dit juweeltje en ben vol lof;Wat een toestel!! Ik ben (zoals zovele) steeds op zoek naar de nieuwste,leukste meest functionele phone die er is.Ik heb er echt al minstens 50 gehad en weer verkocht.Van i phone tot blackberry van alles wel.Dit is echter mijn eerste lg en was meteen verkocht.Echt alles wat je nodig hebt zit er op.Geweldig.In die 5 dagen ook nog geeneen vastloper gehad!!! Dit apparaat is een blijvertje.Bestanden overzetten alles gaat super makkelijk.Film kijken is echt een happening op zo'n klein apparaat.Geef mij de trein voortaan maar.Voor een ieder die twijfelt;DOEN.

Heb jij ook een LG NewChocolate BL40 Zwart?

Vertel eens wat meer, wat mis je dan zoal in de voorgaande telefoons, waarom is de LG plots het walhalla? En geen vastloper in 5 dagen is natuurlijk wel erg weinig tijd om dit te testen.
Dit is geen review. Dit kan je nog het beste vergelijken met "Jee, het werkt en ik ben er blij mee"...

Geef eens info. Specs, aansluitingen, verbindingsmogelijkheden, stabiliteit, ervaring, foto's, applicaties, en nog veel meer. En gebruik alsjeblieft hoofdletters, punten, komma's, en uitroepingstekens op een fatsoenlijke manier.

We apprecieren het als iemand een review wil schrijven, maar, om het cru te zeggen, er moet ook nog iets nuttig in staan...
Voor iedereen die nog van plan is een oud/lomp toestel te kopen, NIET DOEN! Ik heb deze telefoon zelf ook gekocht (tot mijn spijt) en heb er alleen veel frustratie mee gehad.

Het is een verschrikkelijk toestel. De touchscreen werkt heel houterig, de batterij is na zo'n 6 tot 8 uur op bij matig gebruik, en je hebt bijna nergens bereik. En dit was niet toevallig bij mijn toestel zo. Ik had een raar software probleem met mijn LG, deze had ik opgestuurd en ik had een nieuwe gekregen. Deze had precies dezelfde problemen en ook het zelfde rare software probleem. Bovendien heeft een kennis van mij ook dit toestel en die heeft de zelfde problemen

Software probleem waarna ik hem opgestuurd had:
Na een aantal keer een je koptelefoon in de telefoon te steken blijft deze hangen, de telefoon detecteert dus een koptelefoon terwijl hij er niet in zit, bovendien als je vervolgens de koptelefoon eruit haalt gaat hij 112 bellen???? Dus met het zeer matige bereik wat je al hebt kan je niet gebeld worden, want je hoort je telefoon niet afgaan omdat deze nog in de headphone modus staat en vervolgens doet de microfoon het niet, omdat deze nog in de headphone modus staat... Een telefoon waar je dus onmogelijk mee kan bellen, handig...

Ik ben na een half jaar gestopt met het gebruiken van het toestel omdat het een totale ramp was, bovendien had ik al 3 x perongeluk 112 gebeld, waar ik me absoluut niet prettig bij voelde.
De kennis van mij is overigens ook na ongeveer 3/4 jaar gestopt met het gebruiken van zijn toestel.

[Reactie gewijzigd door Mb7 op 14 november 2011 22:59]

Misschien iets uitgebreider? En een paar enters tussendoor, leest wat fijner ;)