Huawei Mate 20 Lite Zwart

Specificaties 6,3" • 2340x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Huawei Mate 20 Lite Zwart Review

Peter T.Newbie 8 oktober 2018, 228 views Product gekocht

Huawei Mate 20 Lite Zwart

Dit is mijn eerste Huawei (Mate 20 lite) Het was even wennen maar wat een heerlijk groot scherm, het beeld is helder en goed scherp. De telefoon is gemakkelijk in het gebruik.

Pluspunten

• batterij super snel opgeladen

Minpunten

• niet waterdicht

Met de dubbele camera’s kun je mooie foto’s maken en ook selfies maken met animaties erg leuk, je hebt geen externe ap nodig om effecten te creëren. Dieren fotograferen met dit toestel is wel moeilijk. Het spelen van games of het gebruik van meerdere apps is voor deze smartphone geen enkel probleem. De batterij is razend snel opgeladen en ik kan meestal andere halve dag tot twee dagen de telefoon gebruiken zonder op te laden. Het geluid van de telefoon is goed. Ontgrendelen kan door middel van vingerafdrukscanner of gezichtsherkenning. Als ik dan een minpuntje moet noemen is het jammer dat de telefoon niet waterdicht is en het snoer om je telefoon op te lader zou iets langer mogen zijn. De voor en achterkant van de telefoon zijn van glas dus het is wel aan te raden om er een hoesje omheen te doen.

Heb jij ook een Huawei Mate 20 Lite Zwart?

Vraagje: kan jij in de Play Store die NEMEF ENTR app downloaden?
Ik heb nu een Huawei P9 lite en overweeg de mate20, maar ondanks dat de P9 lite telefoon voldoet aan de vereiste android-versie, kan hij die app niet downloaden (niet beschikbaar in de store en via google vind ik hem wel, maar krijg dan de melding dat die niet compatibel is en kan ik hem dus ook niet downloaden). Ik wil dus graag weten of dat gebrek aan compatabiliteit een breder Huawei probleem is voor ik de Mate 20 evt aanschaf.
bvd Hans