Huawei Mate 20 Lite Zwart

Specificaties 6,3" • 2340x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Huawei Mate 20 Lite Zwart Review

Joyce03Newbie 8 oktober 2018, 180 views Product geleend

Huawei Mate 20 Lite Zwart

Zie hieronder

Pluspunten

• Lange accuduur

Minpunten

• Niet robuust gebouwd

Een goede en snelle telefoon met een mooie vormgeving. Het scherm is mooi groot en de lay out is modern en leuk. Qua menu lijkt het wat op de iPhone en dat vind ik wel fijn. Daarnaast gaat de accu lang mee bij veelvuldig gebruik. Wat ik ook heel fijn vind, is dat het toetsenbord automatisch opmerkt in welke taal je typt en de woorden automatisch verbeterd. Hij verbeterd het niet ineens in Nederlands terwijl je Engelse woorden gebruikt, heel fijn.

Ik heb zelf altijd een iPhone of Samsung gehad en daardoor is de Huawei niet helemaal mijn telefoon. Ten eerste vind ik het te groot, hij is niet goed met 1 hand te bedienen. Hij voelt ook wat goedkoop aan en de functies van de Samsung en iPhone vind ik net wat beter. Daarnaast vind ik de camera van de Huawei soms irrealistisch, de kleuren komen soms anders uit dan de werkelijkheid.

Heb jij ook een Huawei Mate 20 Lite Zwart?