Huawei Mate 20 Lite Zwart

Specificaties 6,3" • 2340x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Huawei Mate 20 Lite Zwart Review

JohVNewbie 6 oktober 2018, laatste update op 8 oktober 2018, 210 views Product gekocht

Huawei Mate 20 Lite Zwart

Na 2 weken in mijn bezit kan ik zeggen dat de telefoon prima bevalt. Het scherm is mooi scherp en wat deze telefoon bijzonder maakt is de accuduur. Waar ikzelf met andere telefoons maximaal 23-30 uur doe bij intensief gebruik, haal ik bij deze telefoon 36 tot 47 uur.

Pluspunten

• helder scherm
  • accuduur
  • 20 + 24 MP camera
  • hoofdtelefoon aansluiting

Minpunten

• niet waterdicht
  • screen protector los bijgeleverd

Na 2 weken in mijn bezit kan ik zeggen dat de telefoon prima bevalt. Het scherm is mooi scherp en wat deze telefoon bijzonder maakt is de accuduur. Waar ikzelf met andere telefoons maximaal 23-30 uur doe bij intensief gebruik, haal ik bij deze telefoon 36 – 47 uur.
De 20MP camera maakt goede foto’s en er zit zelfs een 24MP selfie camera op. Ook herkend de telefoon wat voor een foto’s je neemt en past automatisch de instellingen hierop aan. De vingerafdruksensor reageert supersnel en zonder enige vertraging. Ook valt me op dat de sensor voor 99% mijn vingerafdruk altijd goed herkend. De telefoon draait op Android 8.1 en ik heb begrepen dat er een Android 9 update aan zit te komen. De App Huawei themas heeft een grote keuze aan gratis thema’s en achtergronden zodat je de telefoon makkelijk kan aanpassen. tenslotte heeft deze telefoon nog een hoofdtelefoon uitgang en NFC wat deze telefoon tot een alleskunner maakt.

Heb jij ook een Huawei Mate 20 Lite Zwart?