Bose SoundLink Revolve+ Zwart

Specificaties Stereo-speaker met Bluetooth (oplaadbare accu) - Bekijk alle specificaties

Bose SoundLink Revolve+ Zwart Review

flappie88 6 oktober 2018, 874 views Product gekocht

Bose SoundLink Revolve+ Zwart

Topspeaker, maar prijzig

Pluspunten

• geluid, ook buiten
  • bediening

Minpunten

• aan de prijs

Muziekweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 5
Bose heeft met deze bluetooth speaker een heel goed product in elkaar gezet. Voor de wat kleinere ruimtes kun je zelfs af met de goedkopere Revolve, maar de Revolve+ kan ook in grotere woonkamers en zelfs buiten goed uit de voeten.

Het apparaat werkt ook heel instinctief en de gebruiksaanwijzing heb je eigenlijk niet nodig. Gewoon app installeren en verbinding maken. Je kunt hem ook nog als externe microfoon/speaker gebruiken als je gebeld wordt.
Verder ook nog mogelijk om bekabeld aan te sluiten, wat soms de voorkeur heeft boven een draadloze verbinding.
Spatwaterdichtheid is handig voor in de badkamer of voor bij het zwembad.

Over de vormgeving zal niet iedereen het eens zijn, maar ik vind hem niet misstaan op het AV-meubel. De accuduur is ook ruim voldoende, en als je het bijbehorende laaddock gebruikt (los aan te schaffen) dan is ie eigenlijk altijd klaar voor gebruik.

Maar het belangrijkste is toch het geluid: voor een draagbare speaker levert hij echt verbluffende prestaties. Nee, het is geen Dolby 5.1, maar wel veel, veel beter dan de speaker van je telefoon of laptop.

Conclusie: niet de goedkoopste, maar wel zeer prettig en eenvoudig in gebruik en zeer goed geluid. Een Bose-waardig product!

Heb jij ook een Bose SoundLink Revolve+ Zwart?

Ik was zelf ook enorm onder de indruk van deze speaker!
Zat zelf erg te twijfelen tussen de Marshall Killburn II & deze Bose SoundLink Revolve+.
De Marshall vind ik persoonlijk qua design en hardware knoppen erg gaaf, maar het geluid van de Revolve+ blies me echt omver. Maakt niet uit waar je in de kamer staat je hoort overal het geweldige geluid een true 360˚ weergave.

Echt een wow ervaring dus! En vanwege die ervaring heb ik deze verkozen over alle andere concurrerende producten zoals de Xtreme2 (matig geluid) & de Kilburn II (gewoon gaaf). Maar de Revolve+ was gewoon echt dat merkbaar stapje erboven in de prachtige zilveren kleur welke ook nog eens mooi goedkoper was bij de MediaMarkt!

Super, super tevreden al met al!