Huawei Mate 20 Lite Zwart

Specificaties 6,3" • 2340x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Huawei Mate 20 Lite Zwart Review

smitdylan 4 oktober 2018, 304 views

Huawei Mate 20 Lite Zwart

Snelle en mooie telefoon met een geweldige accuduur. Camera is ook van goeie qualiteit.

Pluspunten

• batterijduur
  • camera
  • beeldscherm
  • Snelle chipset
  • mooie prijs

Minpunten

• Notch (hinder voor sommige)

De Mate 20 Lite is een goede telefoon voor de prijs. Ik heb de telefoon heel veel gebruikt voor het kijken van videos, gaming en normaal gebruik zoals whatsapp en email.
De snelheid is snel zat voor de meeste games. Alleen PUBG had af en toe stotters op hoge settings, maar dit is ook al merkbaar bij flagships.
Het beeld is ook een mooi ding. De scherpte is 1080P, wat scherp zat is en het scherm is erg lang. De Notch is ook zeker geen hindering van het scherm, omdat het scherm zo lang is. Je hebt het normale 18:9 ratio volledig scherm en heb dan nog een extra stuk scherm naast de notch voor de notificaties. Ik verwachtte dat dit mij erg zou hinderen, maar ik heb hier totaal geen last van gehad.
Het meest verassende van de telefoon was de batterijduur. Omdat de telefoon zo zuinig is een een goede batterij heeft kan ik met gemak een dag met de telefoon doen. De telefoon verbruikt ongeveer 10% per uur scherm aan tijd en verbruikt extreem weinig als het scherm uit staat.

Heb jij ook een Huawei Mate 20 Lite Zwart?

"De Notch is een hinder voor sommigen". Nou ik denk zelf dat het gewenning is. Je hebt er namelijk helemaal geen last van. Om dat als negatief punt naar boven te halen vind ik jammer. Kon je nou echt geen slechter punt verzinnen? Dat betekend dus dat deze telfoon Top is.
Dit verschilt per persoon. Dit is mijn persoonlijke mening
Dit is geen review. Jammer dat ervoor betaald is. Daar zit je echt op te wachten als je zelf onafhankelijk onderzoek doet om je volgende telefoon uit te zoeken.
Gelukkig is er niet voor betaald en is dit de manier hoe ik reviews maak. Ook voor zelf betaalde producten. Ik heb hem voor 3 weken gekregen in ruil voor een mening.