1 review

Sony DSX-A410BT

Specificaties 55W vermogen met bluetooth - Bekijk alle specificaties

Sony DSX-A410BT Review

Daniel36 29 september 2018, laatste update op 29 september 2018, 406 views Product gekocht

Sony DSX-A410BT

Een prima product voor een lage prijs. Ik heb het gekocht toen het bij Amazon.de 58 euro kostte. Ik zocht een autoradio met 3,5 mm jack input op het frontje en was gegaan voor een Pioneer of JVC toen ik zag dat deze radio tijdelijk nog geen zes tientjes kostte.

Pluspunten

• bluetooth
  • aux 3,5mm op frontje
  • usb ingang op frontje
  • verlichting dimbaar
  • 2 aansluitingen voor een externe versterker
  • mogelijkheid om op de aansluitingen voor de speakers achter ipv speakers een subwoofer aan te sluiten
  • adapter leverbaar om de stuurwielbediening over te nemen

Minpunten

• niet robuust gebouw, plastic fantastic
  • hoewel het frontje afneembaar is, zit er geen hoesje oid bijgeleverd

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik wilde een radio met usb en aux op het frontje en liefst ook bluetooth.
Hiervoor de radio die af fabriek in mijn auto zit vervangen voor de Sony Dsx et.
Radio besteld bij Amazon.de vanwege de aanbieding van iets meer dan de helft van de prijs bij bv. Bol.com en andere aanbieders(!).

In de doos zitten uiteraard de radio, een afwerkraampje, een handleiding, een frame om het in het dashboard te zetten inclusief sleutels om hem eruit te halen en een iso aansluitkabel.

Omdat ik de bestaande radio met afwijkend formaat verving heb ik een dashboardlijst erbij gekocht.

Inbouwen was a bitch maar dat ligt niet aan de radio. O.a. omdat de nieuwe radio maar 12 cm diep is omdat er geen cd speler inzit. Ook kwamen de aansluitingen in de iso stekker van mijn auto niet overeen met de bijgeleverde iso stekker van de radio.

Tot slot was het een heel geklier om de beide afwerklijsten op de juiste plek te krijgen.

Verder wel tevreden over de radio. Vooral vanwege de mogelijkheden en de geluidskwaliteit.

Nu is wel de stuurbediening in mijn auto voor de radio vervallen, maar dit kan weer hersteld worden met een extra adapter van Sony.
Omdat die adapter meer kost dan ik voor de radio heb betaald laat ik dat voor wat het is.

Tot slot het design: het ziet eruit zoals de meeste, bijna alle, autoradio's vormgegeven zijn en dat is duidelijk veel minder mooi dan de radio die af fabriek geleverd werd helaas.
Maar: functies!

Heb jij ook een Sony DSX-A410BT?