sluiten

Naar het onderzoek

Tweakers zegt: 7,5

LG V30 (4GB ram) Blauw

Specificaties 6" • 2880x1440 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

LG V30 (4GB ram) Blauw Review

KingsNewbie 28 september 2018, laatste update op 28 september 2018, 345 views Product gekocht

LG V30 (4GB ram) Blauw

Wat een geweldige telefoon!

Pluspunten

• Scherm
  • Geluid
  • Prachtig
  • Compact
  • Lichtgewicht
  • Geweldige camera
  • Groothoek camera
  • Accuduur

Minpunten

Wat een briljante telefoon. Zo ontzettend mooi. Heel compact, en toch een groot scherm. Het scherm is erg helder en de kleuren spatten er van af.
Alles aan deze telefoon is geweldig: formaat, gewicht, degelijkheid, scherm, uiterlijk, camera, accuduur, snelheid, gebruikersgemak, prijs-kwaliteit, alles.
Het enige wat je als negatief zou kunnen aanstippen is het ontbreken van een stereo speaker, maar dat interesseert mij niets; het geluid door de meegeleverde koptelefoon is super, door de ingebouwde quad dac.
Voor de prijs van 1 grote nieuwe iphone heb je VIER lg v30's.

Heb jij ook een LG V30 (4GB ram) Blauw?

Dus je wilde alleen even melden dat je een nieuwe telefoon hebt !!

Goh, wat leuk. :X :X :X
Klopt.
Een zeer ondergwaardeerde telefoon. De LG V30 doet het erg goed op alle fronten. Dat mag wel eens gezegd worden. Ik gun meer mensen deze keuze. Vandaar de positieve review.