Asus ROG Crosshair VI Hero

Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD X370 chipset - Bekijk alle specificaties

Asus ROG Crosshair VI Hero Review

Madrox 27 september 2018, laatste update op 27 september 2018, 172 views Product gekocht

Asus ROG Crosshair VI Hero

Heerlijk moederbord met krachtiger vrm/fases. Ben blij dat ik deze X370 plank gekozen heb ipv de duurder X470 chipset, die weinig meerwaarde bied. Het G.Skill geheugen dat ik kocht draait ook zo 3200mhz, na de DOHC aangezet te hebben. Gewoon het "goedkoopste" 3200mhz ram G.Skill Trident RGB!

Pluspunten

• Ziet er strak uit
  • PCIe slim ingedeelt
  • RGB Aura
  • Veel fan connectors
  • Geweldige audio
  • Bios/UEFI
  • Zeer Stabiel

Minpunten

• geen

Layout Score: 5
Wil hier toch nog even toelichten waarom deze X370 van Asus op dit moment een betere keus is naar mijn smaak. Je bespaart nml. algauw een dikke 70 euro en je levert gek genoeg eigenlijk niets in.

Die 70 euro hoef je dus niet uit te geven, of! je koopt er bijv. goed geheugen voor.
Dit geheugen draait moeiteloos 3200mhz met het laatste bios op de Hero VI . Oja, de Hero VII heeft wel een extra ledje(s) bij de IO. Maar of je dat nou 70 euro waard is, mag je zelf bepalen.

Dat geld is dus beter besteed aan dit geheugen ipv. de X470 versie van Asus.
Eigenlijk is op dit moment de HERO VI de betere keus tov. alle X470 plankjes van Asus rond of boven die prijsklasse.

Zolang dit plankje nog te verkrijgen is kan ik het iig van harte aanbevelen, ook met een Ryzen 2 !

ps: tot slot nog even dit: https://www.youtube.com/watch?v=YSMXbbw2B8Y
Ook al is de X470 zogezegt geoptimaliseerd voor de Ryzen 2, we zien er bar weinig van terug; de X370 zit er bovenop! Waarschijnlijk viel er uiteindelijk niet zo heel te optimaliseren, behalve mischien geheugencompabiliteit in het algemeen.

Heb jij ook een Asus ROG Crosshair VI Hero?