JBL Clip 3 Wit Review

tom.cx 26 september 2018, laatste update op 27 september 2018, 411 views Product gekocht

JBL Clip 3 Wit

Mooie bouwkwaliteit. Maar het allerbelangrijkste goed geluid voor het formaat en lekker luid. De bas wordt goed aangepast en bij maximaal vermogen heb je geen last van een te harde bas.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Top bouwkwaliteit
  • Waterdicht tot 2 meter
  • Accuduur
  • Snel pairen met Apple iPad en iPhone

Minpunten

• De karabijnhaak zit vast. Ondanks dat deze stevig om de speaker heen is verwerkt vindt ik het toch onhandig.

Muziekweergave Score: 4
Basweergave Score: 3
Mid- en hoogweergave Score: 4
Ik had een JBL 2 Go gekocht omdat ik iets kleins wilde voor onderweg. Ik ben daarbij uitgekomen op de JBL 2 Go. Met name omdat ik hier toch prima reviews over gelezen had. Echter was dit niet voldoende.

Daarom heb ik uit eindelijk voor onderweg een JBL clip 3 gekocht. In eerste instantie twijfelde ik een beetje maar toch erg tevreden mee. De batterij duur van 10 uur haal ik makkelijk en hij is lekker luid. Er zitten in de clip 3 twee speakers. Een voor de midden en hoge tonen en een voor de lage tonen. Dit zorg voor een rijker geluid. Ben nog steeds erg tevreden als je na gaat wat er uit komt voor de grote.

Ik merk dat de clip 3 meer vermogen heeft dan de go 2. Al gaat het om kleine verschillen. De accuduur is dubbel en het geluid kan net wat harder. Verder zijn er eigenlijk geen verschillen.

Voor mij persoonlijk vind ik de karabijnhaak toch wel een beetje vervelend. Het is niet zoals bij de clip 2 dat hij te bewegen is. Nadeel bij de clip 2 was wel dat als de karabijnhaak kapot ging de waterdichtheid ook gelijk weg was. Daar heb je met de clip 3 geen last van.

De waterdichtheid is ook echt fantastisch. Heb hem even onder de douchekop gehouden en onder water in de wasbak. Je droogt hem even af en hij kan alweer gebruikt worden. Het nadeel bij de Go 2 is dat wanneer hij nat wordt de gaatjes in de behuizing dicht gaan zitten en het geluid gelijk minder wordt qua volume. Met de clip 3 heb je daar wonderbaarlijke geen last van.

Mocht je vragen hebben over de clip 3 kan je hier onder reacties achterlaten. Ik beantwoord ze graag.

Heb jij ook een JBL Clip 3 Wit?