Specificaties 2,36" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia E63 Blauw Review

Remko Pooters 24 maart 2010, laatste update op 24 maart 2010, 361 views

Nokia E63 Blauw

Pluspunten

• qwerty toetsenbord
  • groot scherm
  • goed op te internetten
  • goede accu gebruikstijd

Minpunten

• af en toe restarten uit zijn eigen na vastloper software

Ik heb sinds een aantal maanden de Nokia E63 in de kleur Blauw.
Voorheen had ik een HTC Touch, dit was een drama. De Nokia E63 was dus een wereld van verschil op vele vlakken.

Voorheen had ik dus enkel het touch screen, waarmee ik alles moest doen met een mini touch toetsenbordje etc... ellendig vond ik dat gebruik van dat toestel.

Nu dus de E63 met een goed te gebruiken qwerty toetsenbord, groot scherm en goed gebruiksgemak.
Menu is zoals je van nokia gewend bent, goed te gebruiken, sommige dingen vind ik wat ver weg zitten, maar eenmaal gevonden kun je ze natuurlijk aan je favorieten lijstje toevoegen waardoor ze snel te openen zijn.

Internet gaat goed op deze telefoon, zowel via wlan als via de telefoon provider.

1 minpuntje wat ik/we tot nu toe meemaken(vader heeft zelfde telefoon) de telefoon loopt soms wel is vast en restart zijn eigen dan.
dit gebeurde met name als er iemand belde en je opneemt. Op dat moment loopt hij dan vast en restart.

Bluetooth werkt ook goed, maar dat is niks bijzonders meer.. kon hem zonder problemen koppelen met een pairrot 3100 en nog een andere carkit..

Ben over het algemeen dus tevreden over deze telefoon.

Heb jij ook een Nokia E63 Blauw?

Heb deze gsm ook al meer als 3 maanden. Ik heb dat vastlopen nog nooit meegemaakt?
Trouwens verder een super gsm.
Hier hetzelfde, heb al meer dan een jaar een E63 in gebruik en heb nog nooit een crash meegemaakt.

Misschien aardig om te horen welke software de reviewer allemaal ge´nstalleerd heeft, wellicht zit daar het probleem.
Alleen de ovi Store van nokia geinstalleerd, verder geen extra software..

Ben verder ook erg tevreden over de telefoon...
hier ook een E63 sinds een half jaar (met azerty klavier), nog nooit een vastloper gehad.. Zeer goed gsm, alleen vind ik de browser wat traag op wifi?
Ik vindt hem niet zo traag op wifi, veel sneller als over internet via de provider..