Philips 55POS9002/12 Zwart

€ 1.327,-
Specificaties 55" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 55POS9002/12 Zwart Review

moongrass 13 september 2018, 762 views Product gekocht

Philips 55POS9002/12 Zwart

Teleurgesteld over ambilight. Schijnt als een TL-Bak in de kamer. Zie foto's. Verder mooie TV met veel mogelijkheden.

Pluspunten

• schitternd beeld
  • veel instellingen waardoor op persoonlijke smaak in te stellen
  • De afstandbediening herkent andere apparaten waardoor alles makkelijk samenwerkt

Minpunten

• Beeld was bij aanzetten veel te rood en dus nep
  • ambilight als een TL-BAK

Na lang zoeken, wikken en wegen toch voor deze TV gegaan. Ik ben al lange tijd Philips fan vanwege ambilight. Fijn licht rondom de TV waardoor het prettiger kijkt. Nu ook het nieuwste LG panel erin zit was het moment daar.

Los van het fantastische beeld (wel even goede sites zoeken om het beeld optimaal te krijgen) was ik erg teleurgesteld over het ambilight. En daar had ik de TV nou net voor gekocht. Zie de foto's voor het licht. Alsof er een enorme TL-bak achter de TV hangt. TV hangt 6,5 cm van de muur.

Ik breng de TV dus weer terug. Op naar een ander merk.

Heb jij ook een Philips 55POS9002/12 Zwart?

Vraag & Aanbod

jammer van de weergave van de Ambilight, probeer de nieuwere 55 inch 803 eens zou ik zeggen, deze heeft de Ambilight anders verbouwd in de tv, en verstrooit het licht veel beter.
Deze 803 serie heeft de nieuwste 2018 OLED (van LG Fabrikage) erin zitten en ook de verder verbeterde P5 processor.
Hoe ver heb je de TV van de muur? Ik heb zelfde TV maar nergens last van, bij ons staat hij ongeveer 20 / 30 cm van de muur.
Wordt vermeldt .6 cm....Ik heb hetzelfde alleen Ca 45 cm van de muur en een bredere plafondbalk... 7304/12 led , beetje aanmodderen met de kleur achtergrond van ambilight helpt wel, mja moet niet mogen.wel makkelijk als het "vroeg"donker is :-)