Paralenz Camera Zwart Review

plasjwh 1 september 2018, 142 views Product gekocht

Paralenz Camera Zwart

Prachtig als alles werkt...... maar.....

Pluspunten

• Prachtig neutrale kleuren
  • Perfecte form voor onderwater

Minpunten

• FREEZ
  • Corrupt mp4 file

Design & bouwkwaliteit Score: 5
Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 5
Camera gekocht bij kamera express samen met geadviseerde 32 GB sd extreem U3 card van scandisck. Maandag was hij binnen. gelijk nieuwe firmware (1.4.1) er op en Dinsdag duiken.
Film in 1080p 30Hz. met overlay en stabilisatie en DCC green.
Zicht condities waren slecht en dus de resultaten ook. En erger nog na een half uur een FREEZ de camera deed niets meer. Op de kant met een hard reset was alles weer goed maar toen was de duik al klaar. (teleurgesteld)
Donderdag weer gedoken en een prachtig film met natuurlijk licht gemaakt. De kleuren waren veel mooier dan met andere actioncams. (blij)
Ik heb een Extreem pro sd card besteld van 128GB die er vanaf nu in zit.
Vrijdag een nachtduik. DCC uit wit balans op auto. Diverse opnamen gemaakt .Alles leek goed te gaan (geen freez) maar bij thuis komst bleek de grootste (260MB) mp4 file corrupt (een snoek die aan het jagen was). Reparatie software bood geen uitkomst bij een site waar je de film moet uploaden lukte het wel (ik heb preview gezien) maar de reparatie kosten voor de hele film van een paar minuten zouden 9 euro zijn, zo speciaal was het nou ook weer niet. De beelden van de overige opnamen met lamp licht waren iets beter dan andere van actioncams, maar lang niet zo spectaculair als bij natuurlijk licht.
Ik heb deze camera gekocht voor een reis naar de Malediven in oktober, Ik weet echt niet of ik heel blij moet zijn. De opname van Donderdag was echt erg mooi maar de mate van problemen....

Heb jij ook een Paralenz Camera Zwart?