Zanco Tiny T1 Zwart Review

Cuddle-sheep 30 augustus 2018, laatste update op 31 augustus 2018, 953 views Product gekocht

Zanco Tiny T1 Zwart

Prima telefoon als backup, wel wat aan de dure kant. Lekker klein (is ook een nadeel je raakt hem makkelijk kwijt zonder het keycord.

Pluspunten

• Lekker klein
  • Ligt gewicht
  • Cijfers worden voorgelezen bij indrukken
  • Stemvervormers

Minpunten

• Tekst past vaak niet op scherm
  • Mogelijk inslikkingsgevaar tijdens bellen

Prima telefoon als backup, wel wat aan de dure kant. Ik heb er €70 euro voor betaald op Ebay icl. verzendkosten. bellen gaat prima echter sms is wel een uitdaging omdat er geen t9 invoer aanwezig is.
Met bluethooth kun je de telefoon aan je computer koppelen om contacten over te zetten. dit heb ik geprobeerd (met windows) maar nadat het koppelen niet goed was gegaan lukte het niet om dit opnieuw te doen. Weet niet of dat aan windhoos ligt of aan de telefoon.Contacten toevoegen op de telefoon zelf is zeer veel werk. Het beste is om je contacten op een andere telefoon eerst op de simkaart te zetten en dan de simkaart in de t1 te stoppen.
Toen ik de telefoon aan mijn smartphone koppelde met bluetooth diende de t1 als luidspreker voor mijn smartphone. niet heel nuttig maar wel grappig.
Er zit ook een stemvervormer op met 13 verschillende stemmen. Deze werkt prima, toen ik mijn broer belde en hem op duck zetten zei me broer dat ik meer als een trol klonk dan een eend, maar he het moet je stem vervormen en dat doet die dus best goed.
Als je wilt weten hoe de telefoon er aan de binnen kant uitziet kijk dan even deze video .https://youtu.be/TPVODT14ojM?t=4m33s

Het scherm is zo klein dat tekst vaak er niet op past en dan moet je de menu toets gebruiken om de rest te lezen.

Heb jij ook een Zanco Tiny T1 Zwart?