1 review

Syma X5C Explorers - Wit

Specificaties Geen videocamera • 7 min. accu • met remote - Bekijk alle specificaties

Syma X5C Explorers - Wit Review

Albert Jan99 28 augustus 2018, 153 views Product gekocht

Syma X5C Explorers - Wit

Pluspunten

• Goedkoop
  • Vrij sterk
  • Kan flips maken

Minpunten

• 5 / 8 min per accu
  • Omgekeerde

Design & bouwkwaliteit Score: 4
Features Score: 4
Ik heb deze goedkope drone gekocht via het Chinese AliExpress. De drone, inclusief 5 accu's heeft me nog geen €30 gekost, inclusief controller...! De drone is erg licht, maar desondanks heeft deze weinig moeite met matige windvlagen. Ook kan de drone flips maken...toch weer geinig O-)

De drone, zoals gezegd heeft nog geen €30 gekost, een koopje als je het vergelijkt met andere drones die er in Nederland te koop zijn. De drone word geleverd met een landingsgestel, 4 propguards, een setje extra propellers en een stel laders.

Nadeel is wel dat er 2 functies bij de drone zijn omgedraaid. Waar je normaal de drone om zijn as heen laat draaien, is bij de Syma X5C dat naar links of rechts hoveren. De drone daadwerkelijk om zijn as heen laten draaien gaat samen met de stick die de drone naar voor en naar achter laat vliegen.

Heb jij ook een Syma X5C Explorers - Wit?