Samsung Syncmaster 930MP Zilver Review

Huppie 19 april 2005, 273 views

Samsung Syncmaster 930MP Zilver

Pluspunten

• Weinig last van ghosting voor een 25ms scherm.
  • TV
  • FM Tuner
  • Redelijk goede boxen in het beeldscherm zelf.
  • Veel aansluitmogelijkheden voor Audio (in èn uit).
  • Veel aansluitmogelijkheden voor Video (AUX, SCART, VGA en DVI in).
  • Picture-In-Picture mogelijkheid in 3 verschillende formaten en aanpasbare positie.

Minpunten

• Maar 25ms
  • Zelfs voor een 19" TFT is hij een beetje log.
  • Voet is niet roteerbaar.

- Wat deed jou besluiten om het product aan te schaffen?
Ik was op zoek naar een betaalbare TV / TFT combinatie, en heb deze in de Syncmaster 930MP kunnen vinden :)

- Vind je die aankoop na de opgedane ervaring nog steeds geslaagd?
Ik vind het meer dan geslaagd :D Het beeldscherm presteerd een stuk beter dan dat ik in eerste instantie verwacht had. Ik had verwacht meer last te hebben van Ghosting, helemaal tijdens games is dit nogal eens vervelend maar heb hier tot nu toe nog helemaal niets van gemerkt :) (en dat voor een 25ms scherm!)

Ik geniet regelmatig van de TV & FM-Tuner, even Discovery in een hoekje van je beeldscherm aanzetten of even naar het nieuws luisteren tijdens een potje Counter-Strike geeft nou net weer die extra dimensie aan je beeldscherm :P

Ik heb verder geen ervaring met andere TFT / TV combinaties, de prijs was dusdanig laag vergeleken bij z'n concurrenten dat ik meteen voor deze gegaan ben.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 930MP Zilver?