Parkside Accu-klopboormachine 20V Review

clogwise 21 augustus 2018, laatste update op 25 oktober 2018, 1.754 views Product gekocht

Parkside Accu-klopboormachine 20V

Update! En weer is de machine stuk Ronduit slecht ontworpen is de electronische kant van het verhaal. De H-bruggen in de aansturing ( om de draairichting te bepalen) zijn ver ondergedimensioneerd en het gevolg daarvan is dat ze bij wat zwaarder schroefwerk buiten de specificatie moeten werken en doorbranden.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Mechanisch redelijk goed
  • Goedkope accu

Minpunten

• Duurkoop
  • Electronisch slecht
  • weinig capaciteit in de accu

het verhaal gaat nog even door.... van de LIDL voor garantie doorgestuurd naar een Duits bedrijf dat Kompernass heet. zij hebben me een nieuwe machine opgestuurd maar die is na een uurtje schroeven nu ook al stuk. Ander euvel, soms doet ie het het net ff wel, dan weer niet. we gaan er maar weer eens over klagen.

Heb jij ook een Parkside Accu-klopboormachine 20V?

Ik weet niet wat je hebt uitgespookt met die machine.

Ik weet niet welk model jij hebt van Parkside.

Ik heb de Parkside PSBSA 20-LI B2 accuboor klopmachine bouwjaar 10-2018.
Ik heb er hele verbouwingen mee gedaan, gaten in beton geboord, veel in ijzer geboord.

Kan niets anders zeggen dat het een oerdegelijke machine is.

Ik kan iedereen deze machine aanbevelen.
Ik heb uiteindelijk een derde machine gekregen, binnen een paar dagen hetzelfde euvel, H-bruggen branden door. Op het voorstel een vierde op te sturen heb ik gezegd dat ik het geld terug wil. Daar wilde ze niet aan beginnen. Ik heb het opgegeven, ik had geen zin om er nog langer tijd aan te spenderen. ik heb em in de prullenbak geflikkerd en een Makita 18 volt gekocht. Voor mij nooit meer zo'n Parkside geval en ik waarschuw er ook iedereen voor. Leuk om een schilderijtje op te hangen maar dat is het dan ook.
Wat doe je dan met die machines, dat vraag ik mij af?

Gaat het wel om hetzelfde model PSBSA 20-LI B2.

Laatst weer uren met de staalborstel ijzer aan het ontroesten met 2 4 ampère accu's, die machine geeft geen krimp.

Echt ik heb alleen maar positieve ervaringen.