Logitech X-230 Review

poseR449Newbie 10 januari 2006, 441 views

Logitech X-230

Pluspunten

• Helder geluid
  • Goede bass
  • Mooi design
  • Aan te sluiten op console/TV, PC en DVD/CD speler
  • Goede prijs qualiteit verhouding

Minpunten

• Geen afstandsbediening

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Ik heb de speakers vandaag gekocht voor 45,-. Ik was er zo tevreden over dat ik deze survey wel in wilde vullen.

Ik heb ze natuurlijk pas net maar ik heb een stuk van Lord Of The Rings gekeken en het geluid was echt prachtig. Ook heb ik er muziek mee geluistert wat ook perfect klonk. Mooie bass, terwijl ik de subwoofer laag heb staan. En mmoie heldere tonen van de 2 andere speakers.

Ik ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Ik vindt de qualiteit zeer goed voor niet veel geld. In deze prijsklasse is het zeker een aanrader!

Heb jij ook een Logitech X-230?

Ik heb deze sinds kort ook, klink verassend goed voor zo'n budget setje.
Maar de bass is te veel aanwezig..
De bass lijkt eerder: 100 watt dan 20 watt, niet normaal meer.
En heeft ook last het plopper de plop syndroom.
Want: push the button van sugababes bijvoorbeeld, klinkt de bass voor geen meter, te veel zwaar gedreun.

Maar de midden en hoge tonen zijn zeer goed te noemen.