Specificaties 40" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Samsung UE40B7000 Rood, Zwart Review

jurgenvdpol 20 maart 2010, laatste update op 20 maart 2010, 1.180 views

Samsung UE40B7000 Rood, Zwart

Pluspunten

• Het toestel is extreem plat.
  • De uitgangen gaan allemaal zijdelings naar buiten wat zeer praktisch is.
  • Het beeld, afgezien van het geknipper, is heel mooi.

Minpunten

• Slechte support van Samsung.
  • Knoppen op de TV zelf zo goed als onvindbaar (geen verlichting) geen zichtbare indicatie.
  • Geluidskwaliteit speaker slechter dan van een 5 euro radiootje van de aldi.

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Het is een TV die er goed uit ziet, zowel estetisch als qua beeld kwaliteit.
Het scherm is ongelooflijk plat.
Het aansluiten van oude scart apparatuur gebeurt middels een bijgeleverd verloop plugje, dat scheelt een hoop ruimte aan overbodige poorten.

echter; mijn toestel knippert op alle bronnen.
Samsung beweert echter dat dit binnen de norm valt en weigert het probleem te verhelpen. Voor mij is het daarmee volkomen helder. Exit Samsung

reactie van Samsung:

Uit navraag bij het door Samsung erkende reparatiecentrum Selectro Service B.V. is gebleken, dat uw toestel grondig is onderzocht en getest. Er is hierbij geen afwijking van de specificaties aangetroffen.
Er is technisch gezien niets mis met het toestel. Het toestel hoeft dus niet gerepareerd te worden. Er is daarom ook geen grond voor een eventuele omruiling of creditering van het toestel.
Indien het toestel desondanks niet aan uw verwachtingen voldoet, verwijzen wij u voor een eventuele oplossing naar de dealer, waar u het toestel heeft gekocht.

• Digitech HDX 1000 NMT Player

Heb jij ook een Samsung UE40B7000 Rood, Zwart?

Reviews door de redactie

Dit is geen review, dit is een klacht tegen Samsung. Noem het dan aub geen review!
Zal best, ik laat de aftersales gewoon zwaar wegen in de beoordeling, het exemplaar waarvan Samsung beweert dat het binnen de specs valt zuigt gewoon.
Koop een Samsung en gok op 'hit or miss'.
Gewoon terugbrengen naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
Apart, ik heb dezelfde tv en ben er bijzonder blij mee. Ik heb de Youtube video gezien en zo knippert hij bij mij absoluut niet. Ik heb zelfs geen enkele keer een knippering gezien. Misschien toch teruggaan naar de winkel?
het doet me denken aan een ouderwetse crt monitor, die knipperden ook zo. vooral als ze op 60 hz stonden terwijl ze voor 85 waren gemaakt.
De 6000 serie die bij mijn zwager hangt knippert niet zo irritant.
mee teruggaan naar de winkel