Samsung QE49Q6F (2018) Zilver

Specificaties 49" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Samsung QE49Q6F (2018) Zilver Review

YoerijoyceNewbie 7 augustus 2018, 434 views Product gekocht

Samsung QE49Q6F (2018) Zilver

Super mooie tv. Uitstekend kijkplezier

Pluspunten

• Mooi design
  • Super kwaliteit beeld
  • Heldere kleuren

Minpunten

• Kleine afstandsbediening

Super tv. Zoiezo een upgrade van de oude (10jr oud)
Beeld is echt super scherp. Normaal draag ik een bril met tv kijken maar nu betrap ik mezelf erop dat ik soms hem gewoon vergeet op te zetten en alsnog zie ik alles goed.
Geluid klinkt super. Mooie kleuren beeld. Design van de tv is ook mooi en strak. Ik heb hem op de voetjes staan maar misschien wil ik hem tzt wel strak op de muur. Heel handig is dat je hem zo aan je wifi kan koppelen dus geen gehannes met kabels of extra onderdelen. Ook mooi dat er dan soort apps op kunnen. Spotify, Netflix, YouTube zijn er een paar van.
Afstandsbediening moest ik even aan wennen maar werkt prima. Enige nadeel is dat ik hem sneller kwijt ben omdat hij wat kleiner is...

Heb jij ook een Samsung QE49Q6F (2018) Zilver?