Asus ROG Strix GTX 1070 Ti Gaming Advanced

Specificaties 8GB GDDR5 • 2x DP, DVI-D, 2x HDMI - Bekijk alle specificaties

Asus ROG Strix GTX 1070 Ti Gaming Advanced Review

m0j0NL 6 augustus 2018, 317 views Product gekocht

Asus ROG Strix GTX 1070 Ti Gaming Advanced

Snelle videokaart, die er simpel uit ziet tot dat je deze aansluit en aanzet, de RGB effecten zijn erg mooi verwerkt, verder is dit de stilste videokaart die ik tot nu toe heb gehad, een vors pluspunt voor de gene die een stille pc willen (waaronder ik dus)

Pluspunten

• Stil
  • Snel
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Formaat

Upgrade van mijn oude R9 290 Tri-X, en erg blij met het resultaat, Snelle kaart, en wat uiterlijk betreft erg mooi (geen overdreven graphics, of kleuren die niet passen het kleur schema van jouw kast), maar wat ik tot nu toe het meeste waardeer aan deze Graka is het geluid wat ie produceert (of juist.. niet produceert)

Wat koeling betreft heb ik een Noctua NH-U14S CPU koeler, met een extra NF-A14 voor een Push/Pull config, en verder nog 5 van de zelfde NF-A14`s als case fans, dit in combinatie komt met een aardige load (vliegend in DCS World) niet boven mijn ventilator uit die op laagste stand staat te draaien op mijn bureau, zalig!.

De R9 290 was na een kwartier aardig aan het blazen om koel te blijven maar na 5 dagen gebruik heb ik de 1070 TI nog geen één keer gehoord.

Tot nu toe nog geen minpunten ontdekt, behalve dat de prijs met 35 euro zakte, twee dagen na mijn aankoop :)

Heb jij ook een Asus ROG Strix GTX 1070 Ti Gaming Advanced?