LG 49SK7900PLA Zilver

Specificaties 49" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

LG 49SK7900PLA Zilver Review

MeaMea 1 augustus 2018, 534 views Product gekocht

LG 49SK7900PLA Zilver

Prima TV, al ben ik geen expert. Dus puur op eigen waarneming

Pluspunten

• dunne rand
  • 4k
  • Beeld kwaliteit
  • Besturingssysteem vloeiend
  • Magic remote

Minpunten

• Vrij dikke onderkant
  • Brede stand pootjes

Deze TV is een vervanging voor mijn vorige TV. Ook een LG maar Full HD. Dus beeld kwaliteit gaat er op vooruit. Alleen als je SD content afspeelt merk je echt dat het minder scherp is.
Wat vooral opvalt is de magic remote, en hoe die het gebruiks gemak van de TV vergroot. Werkt mooi geïntegreerd samen.
Geluid vind ik best aardig. Gebruik de Home cinema niet voor journaal kijken e.d. Alleen voor films.
Aansluitingen zijn handig geplaatst en aan de muur hangend kunnen alle kabels er prima in.

Heb jij ook een LG 49SK7900PLA Zilver?