HTC Hero Wit Review

eagle00789 19 maart 2010, laatste update op 19 maart 2010, 363 views

HTC Hero Wit

Pluspunten

• Snelle Processor
  • Goede Userinterface
  • Veel applicaties beschikbaar via de Market
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Traag met opstarten
  • Updates/Upgrades laten lang op zich wachten

Ter vervanging van mijn oude toesten (de Samsung i200) heb ik (na lang zoeken) besloten om de HTC Hero Wit als een los toestel te kopen via Typhone. Als los toestel zijnde is deze wel duur, maar de prijs verhult wel de kwaliteit van deze telefoon (smartphone).

Het toestel reageert lekker snel en de standaard meegeleverde applicaties werken goed.

De batterij gaat lang mee (ruim een week) voordat ik hem moet opladen.

Het nadeel aan dit toestel is wel (maar dat ligt niet echt aan het toestel) dat de upgrade naar Android 2.1 wel erg lang op zich laat wachten.

De Android Market is lekker gevuld met vele applicaties voor ieder wat wils.

Verder is dit een geweldig toestel

Heb jij ook een HTC Hero Wit?

Reviews door de redactie

Waardeloze review. Je onderbouwt niets en zegt dat alles goed is of lekker werkt. Nadeel van trage opstart licht je niet toe. Verder geen foto's.