Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM Review

MASTER NO PRO 28 juli 2018, laatste update op 25 oktober 2018, 307 views Product gekocht

Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM

toetsen met hun kop denken met hun handen liegen in support bedankt voor dit rot windows

Pluspunten

• funktioneerd goed (als de updates niet gedaan woorden)
  • windows defender

Minpunten

• de bemoeiende xbox apps
  • updates
  • de wegen naar instelingen waren makelijker bij te komen in windows 7
  • de support is altijd aan het over halen voor een pc boy
  • de kleur instelingen in de balken zijn deperesief
  • krijg te zien in microsoft store windows werkt niet op mijn computer WTF?

Stabiliteit Score: 3
Systeemeisen Score: 3
Gebruiksvriendelijkheid Score: 1
4 maande al 6x Windows opnieuw er op gezet /halo mijn naam is MS suck monkeyballs ik krijg problemen met de updates MS SMB ok mag ik je versie weten 1803 ah dat is vervelend ja.... en dan word het verbroken de volgende halo ik ben LAZY vertell de probleem hmm LAZY zegt driver ondersteund dit niet blabla ik maak een note om dit in een hogere groep te bespreken ik wagt geen email ik gaa weer in contact halo ik ben GOOD ik zit hier te wagten op de hogere groep GOOD meneer wat bedoel je / precies wat ik zeg dat was verteld gisteren GOOD ik kijk het gesprek naa …..je heb wel gelijk maar dit is dus niet waar en is dus gesloten als corrupt windows . wat was ik kwaad /GOOD mag ik in je pc kijken / ga je gang GOOD o die update was niet binnen gekomen in werkende staat /heeft het gefixt en de volgende tering update komt weer in contact halo ik ben DIRTY ASS die zet dus mij in de wagt erg lang in eens uit het niets herinstall windows en de chat is gesloten en voor de 6e keer in 4 maande windows er op en heb alle updates niet er op gedaan werkte prima ik ben hun zoo zat en dan ook te zien in mijn items microsoft windows 10 pro werkt niet op mijn computer LOGISCH ALS JE ER GEEN F4CK VAN KAN ik ben heel dom en verberg dat ook niet maar dit is de ergste die ik ooit heb gezien.

Hahahaha, wel gelukt uiteindelijk? ;)
Ik denk dat dit blijft zo heb het wel in werking maar niet in volle glorie