Corsair T2 Road Warrior Gaming Chair (Zwart/Zwart)

Specificaties Gamingbureaustoel - Bekijk alle specificaties

Corsair T2 Road Warrior Gaming Chair (Zwart/Zwart) Review

Sebastiaan[vC] 25 juli 2018, 355 views Product gekocht

Corsair T2 Road Warrior Gaming Chair (Zwart/Zwart)

Corsair belooft comfort, en dat maken ze waar. Allereerst was het erg wennen maar als je een keer je houding hebt gevonden, is dit echt een fantastische stoel. Voor de 'langere' gamer (180cm+) is deze zeker aan te raden.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Nekkussen
  • Wieltjes
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Armsteunen kunnen beetje wiebelig zijn
  • Lendekussen iets te hard voor mij

De T2 Road Warrior is het tweede model gaming chair van Corsair. Ze beloven meer comfort over een langere periode in verhouding met de T1, hun eerste model. Comfortabel is de T2 zeker! Zo zijn er veel mogelijkheden om de stoel naar eigen aan te passen, zoals 17° tilt en tot 170° achterover kunnen leunen.
Er worden 2 kussens meegeleverd. Het nekkussen is erg comfortabel en niet te hard. Het lendekussen is echter aan de harde kant en daardoor voor mij minder comfortabel. Beide kussen kunnen op meerdere manieren geplaatst worden of compleet verwijderd worden.

De bouwkwaliteit is over het algemeen erg goed, iets wat we gewend zijn van Corsair. Het in elkaar zetten van de stoel was ook niet moeilijk en er wordt een instructie boekje meegeleverd waar alle stappen in staan. (niet in Nederlands!) Het enige minpunt kunnen de armsteunen zijn, ze zijn wat wiebelig.
De wieltjes van de stoel zijn echt geweldig, of in ieder geval voor harde ondergronden. Ze zijn namelijk van een zacht rubber gemaakt en laten daardoor geen krassen of sporen achter. Ook glijden ze gemakkelijk.

De prijs van de stoel is €340 en is daarmee niet de goedkoopste op de markt. Toch is het een competitieve prijs naar mijn mening. Voor die prijs krijg je een hoge kwaliteit stoel die heerlijk zit en er niet overdreven uit ziet.

Al met al is dit dus een erg goede stoel voor het geld. Als je een comfortabele stoel zoekt om uren achter elkaar in te zitten, is dit een hele goede keuze!

Heb jij ook een Corsair T2 Road Warrior Gaming Chair (Zwart/Zwart)?