Samsung Gear Sport Zwart (Zwart)

Specificaties Android, iOS compatibel en 67g - Bekijk alle specificaties

Samsung Gear Sport Zwart (Zwart) Review

ThomaCo 23 juli 2018, laatste update op 24 juli 2018, 191 views Product gekocht

Samsung Gear Sport Zwart (Zwart)

Prima horloge, redelijk slim. Zelf trainingsschema's creëren of obv data van het horloge. LET OP: Geen intervalschema's beschikbaar = groot gemis voor training. Integratie van Samsung Health is fantastisch, die met Strava erg slecht. Design is prima, bouwkwaliteit erg hoog.

Pluspunten

• Waterdichtheid
  • Schema's berekenen obv eigen data
  • Integratie in Samsung Health

Minpunten

• Geen interval trainingsschema's
  • Slechte integratie met Strava
  • Altijd 2e bandje kopen, het standaardbandje onthaard je arme

Prima horloge, best slim ook. Goed voorbeeld is dat het horloge op basis van een aantal run's, de data op elkaar legt en in het trainingsschemaontwikkel-deel van Samsung Health een training voorstelt waarmee je sneller/beter/fitter wordt. Wel goed zoeken om dat te vinden, maar het kan dus.

Wat ik echt mis zijn de interval trainingsschema's en die kan je ook niet aanmaken. Tevens is de integratie met Strava maar so so, of zelfs slecht te noemen. Samsung wil Samsung Health promoten, dus daarom missen wij de lol van goed meten tov je vrienden en de hogere kwaliteit stats van Strava.

Over het design valt ook het één en ander te zeggen. Ik was bijvoorbeeld geen groot fan, maar tot mijn verrassing kreeg ik veel complimenten van anderen. Mensen worden nieuwsgierig van het apparaatje.

Heb jij ook een Samsung Gear Sport Zwart (Zwart)?