Far Cry 5, Windows

Specificaties PC • Actie, Shooter • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Far Cry 5, Windows Review

Repsay 22 juli 2018, laatste update op 23 juli 2018, 412 views Product gekocht

Far Cry 5, Windows

Pluspunten

• Grafisch prachtig.
  • Je kunt freeroamen met vrienden.
  • Je hebt de keuze of je een missie wilt volgen ja of nee.

Minpunten

• Vijanden moeilijk te verslaan met sommige wapens.
  • Onduidelijke verhaallijn.
  • Op het begin heb je een klein speelgebied

Gameplay Score: 3
Beeld Score: 5
Geluid Score: 4
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 4
Stabiliteit Score: 5
Farcry 5 is een mooi spel grafisch is het werkelijk een van de beste spellen die ik speel. Over de gameplay, de vijanden zijn soms moeilijk te verslaan (ligt eraan welk wapen je hebt), maar soms ook te makkelijk. Ik begrijp de verhaallijn niet en ik kom er niet in. Het voordeel is wel dat je met vrienden kunt freeroamen of alleen, je kunt ten alle tijden kiezen of je spelers in je game wilt ja of nee. En je kunt ook nog eens kiezen of je de missies wilt volgen ja of nee. Een ander nadeel vind ik wel dat je voor in-game geld voor echt geld moet kopen, alleen 40-60 euro te moeten uitgeven aan de game vind ik al lang genoeg. En ook al kies je ervoor om geen enkele missie te volgen rijden er nog steeds vijanden rond die op je gaan schieten als je een tijdje bij ze staat.

Heb jij ook een Far Cry 5, Windows?