Iiyama G-Master GB2730QSU-B1 Zwart

Specificaties 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 75Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Iiyama G-Master GB2730QSU-B1 Zwart Review

Eddo-79 22 juli 2018, laatste update op 22 juli 2018, 411 views Product gekocht

Iiyama G-Master GB2730QSU-B1 Zwart

Prima prijs/kwaliteit voor de casual gamer.

Pluspunten

• Compleet geleverd
  • 0 dode pixels
  • Mooi (subjectief)
  • Prijs / Kwaliteit

Minpunten

• OSD
  • Geen eigen W10 driver

Na 10 jaar een WXSGA monitor te hebben gebruikt, eindelijk tijd voor een nieuw scherm. Ik ben een casual gamer, die meestal MMO 's speelt en soms shooters.

Bij de keus van een nieuw scherm is de keus overweldigend. FHD, WQHD, 4K, to curve or not to curve, 27, 28, 31,32 inch, Freesync, Gsync....Laat staan de zak geld die nodig is.

Oorspronkelijk had ik de 2760 in gedachten voor 429 euro. Maar na eerlijk naar mijzelf te zijn, zou dat overkill zijn. Dus de minder luxe broer is het geworden.

En ik ben er blij mee. Niet zo mooi als IPS, wel goed voor TN. 27" is groot zat voor mij en past nog op mn bureau. WQHD is mooi, 4K is mooi e r maar veel duurder en vraagt meer van de GPU. Mijn oude R9-270 zou dat niet erg waarderen.

Heb jij ook een Iiyama G-Master GB2730QSU-B1 Zwart?