1 review

LG OLED65B7V

Specificaties 65" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 120Hz - Bekijk alle specificaties

LG OLED65B7V Review

sied76 18 juli 2018, laatste update op 18 juli 2018, 566 views Product gekocht

LG OLED65B7V

indentiek aan de c7 behalve het aluminium randje t.o.v. zwarte rand bij c7. Om daar nu 300 euro meer voor neer te tellen vond ik zonde van het geld. Tenslotte gaat het om het beeld.

Pluspunten

• aantrekkelijkere prijs dan c7
  • prachtig beeld
  • webos 3.5 werkt intuitief
  • ingebouwde mediaspeler speelt bijna alles filmformaten af

Minpunten

• prijs voor oled blijft hoog

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Zie ook de review van HDTVTest: LG C7 vs B7 2017 OLED

Als je geen Xbox of PS spelcomputer hebt van laatste generatie is er geen meerwaarde voor het 2018 model te gaan. Zie review HDTVTest: LG C8 (2018) vs 2017 OLED TV (B7/ C7)

Komend van een plasma was er geen alternatief voor OLED.

Kijkhoeken uitmuntend.

Hangt in woonkamer met veel lichtinval maar toch goed beeld overdag.

Als ik een film pauzeer dan wordt binnen een paar minuten de screensaver gestart om inbranden te voorkomen.

Standaard geluid is boven verwachting. wellicht dat dit komt omdat tv aan de muur hangt. Voor filmkijken gaat uiteraard alsnog de 5.1 versterker aan. daar zullen tv luidsprekers of een soundbar nooit mee kunnen concurreren.

Ik kan iedereen de b7 van harte aanbevelen boven de c7. Leg het prijsverschil bij voor een goede geluidsinstallatie voor een betere filmervaring.

Ik zeg altijd maar zou, ik kijk geen film maar ik beleef een film. Geluidskwaliteit in 5.1 surround met goede speakers is hiervoor minstens net zo belangrijk als beeldkwaliteit.

Heb jij ook een LG OLED65B7V?