1 review

Rii M300

Specificaties Radiogestuurde muis en 1.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Rii M300 Review

WillemijnDrenth 17 juli 2018, 250 views Product gekocht

Rii M300

Voor lang computergebruik is deze muis ideaal, hij ondersteunt je hand perfect waardoor je geen polsklachten meet krijgt.

Pluspunten

• Natuurlijke houding voor mijn hand
  • Kost nauwelijks tijd om aan te wennen
  • Vloeiend design

Minpunten

• Onconventionele vorm

Ik heb al een tijd dat ik last krijg van mijn pols als ik een lange tijd achter mijn computer zit, dus ik was op zoek naar een muis die mijn hand meer natuurlijk ondersteunde. Ik heb eindelijk die muis gevonden. Het kost nauwelijks tijd om aan deze muis te wennen en het voelt veel beter dan een reguliere muis. Ik heb nu nauwelijks meer last van een stijve of pijnlijke pols, werkt fantastisch!

Heb jij ook een Rii M300?