1 review

Rii M01

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Rii M01 Review

WillemijnDrenth 17 juli 2018, laatste update op 17 juli 2018, 221 views Product gekocht

Rii M01

Dit is een erg mooi product voor een goede prijs

Pluspunten

• Mooi design
  • Knop voor instellen van dpi
  • Voelt goed aan hand
  • Groot
  • Scrollwieltje voelt fijn

Minpunten

• De dpi knop is tijdens het gebruik van de muis niet makkelijk bereikbaar

Ik wilde eens een echt goede muis hebben, en ik heb deze gekocht op www.megekko.nl, vooral voor de PMW3360 Sensor en de Omron switches in de knoppen. Toen ik hem binnenkreeg was ik al verbaasd over het degelijke gevoel wat ik kreeg van de muis. Het is een avontuur op zich om de mogelijkheden van deze muis te ontdekken. De sensor stelt absoluut niet teleur. De muis is precies en reageert extreem snel. Hij werkt natuurlijk het best op mijn muismat, maar zelfs op glas reageert de sensor perfect. De dpi is in te stellen met behulp van eenvoudige knoppen bovenop, dus je hoeft niet apart je instellingen aan te passen bij het wisselen van game. Verder kan de kabel eruit als je de muis ergens mee naartoe wil nemen. Toen kwam ik erachter dat er een programma bestaat waarin je elke kleur die je wil kan instellen als backlight. Nu past de muis beter bij de rest van mijn game setup. Als laatste verrassing was er de software. Je kan niet alleen de kleuren aanpassen zoals je wil maar ook alle knoppen bepaalde functies geven, zelfs van meerdere toetsencombinaties. Zo kan de sniper-button worden ingesteld om een vaak gebruikte toetsencombinatie over te nemen. Ik ben erg onder de indruk van deze muis, en dat allemaal voor een erg lage prijs.

Heb jij ook een Rii M01?

Willemijn, is je mening bijgesteld na een jaar gebruik?
Nee, ik ben er nog steeds erg tevreden over. Hij werkt perfect!