Seagate Backup Plus Slim 1TB Rood

Specificaties 1TB 2.5" HDD met USB 3.2(G1) - Bekijk alle specificaties

Seagate Backup Plus Slim 1TB Rood Review

superaki 16 juli 2018, 310 views Product gekocht

Seagate Backup Plus Slim 1TB Rood

Ziet er leuk uit met aluminium, maar de connector is zo crap dat de usb kabel hem mee eruit heeft getrokken toen ik de kabel loskoppelde. Dus is ie onbruikbaar.

Pluspunten

• mooi

Minpunten

• onbruikbaar door slecht geinstalleerde connector

Mobiliteit Score: 1
Daarnaast is de seagate support om te huilen: ze bieden alleen een nieuw exemplaar aan zonder de data te vervangen. Of ik kan het lokaal laten repareren en de garantie laten voiden. Daaaaag

Heb jij ook een Seagate Backup Plus Slim 1TB Rood?

Wat een belachelijke houding van hun!
Hoe lang in je bezit?

Ik dacht vroeger altijd dat ik voor nood altijd de hdd eruit kon halen en rechtstreeks in de pc.
Maar ik begrijp dat er tegenwoordig waarschijnlijk een encryptie op controler niveau zit en dat het misschien niet eens op een ander apparaat uit te lezen is.
Hoop van niet, zie daar echt het nut niet van.