1 review

Toshiba 32L3733DG Zwart

Specificaties 32" • Full HD • LCD • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

Toshiba 32L3733DG Zwart Review

FullThrottle 15 juli 2018, laatste update op 15 juli 2018, 284 views Product gekocht

Toshiba 32L3733DG Zwart

Prima TV voor mijn dochter die graag Netflix wil kijken op haar slaapkamer. We kwamen op deze tv uit door de gunstige prijs en de vele aansluitmogelijkheden met zowel hdmi, component, scart, utp als wireless.

Pluspunten

• Veel aansluitmogenlijkheden: hdmi, component, scart, utp, wireless
  • Smart TV met dedicated Netflix knop op remote
  • Scherpe prijs
  • prima beeldkwaliteit

Minpunten

• Bouwkwaliteit voelt plastic en licht aan
  • Geluidskwaliteit is niet geweldig maar volstaat

Prima TV voor mijn dochter die graag Netflix wil kijken op haar slaapkamer. We kwamen op deze tv uit door de vele aansluitmogelijkheden waardoor ze ook een WII via component en een oude dvd via scart kan aansluiten. Via een powerline adapter hebben we internet aangesloten via de utp poort en dat werkt uitstekend. Ook wireless werkt goed genoeg om Netflix 1080p te streamen als het ontvangst goed is wat op haar slaapkamer niet het geval is. De dedicated Netflix knop op de afstandsbediening is heel handig voor haar omdat Netflix het primaire gebruik is. De smartfunctionaliteit die standaard op deze tv aanwezig is heeft ons de aanschaf van een chromecast bespaard. Beeldkwaliteit is uitstekend voor deze prijsklasse en de geluidskwaliteit voldoet voor een slaapkamer maar daar is het wel mee gezegd.

Heb jij ook een Toshiba 32L3733DG Zwart?