1 review

Icy Box 7x USB 3.0 Hub

Specificaties 7-poorts USB 3.0 hub - Bekijk alle specificaties

Icy Box 7x USB 3.0 Hub Review

Hulkiedulkie 15 juli 2018, laatste update op 23 juli 2018, 688 views Product gekocht

Icy Box 7x USB 3.0 Hub

Stevig apparaatje.

Pluspunten

• Stevig doch lichtgewicht
  • Professionele look
  • Unieke features

Minpunten

• Snel opladen werkt vaak niet
  • Geen USB-C
  • Poorten gaan soms uit

Ik was op zoek naar een professionele USB-hub zonder Apple-uitstraling.

Deze hub heeft unieke features als een ampere-meter en knoppen om poorten uit en aan te zetten.

Snel opladen (Fast Charge) doet het vaak alleen als de PC uit staat. Als het niet werkt gaat het niet sneller dan 0,46 A op het display. Na een powerflip werkt het soms wel. Nog wel raar dat hij soms op 1,25 A werkt en andere keren op 1,40 als ik telefoons in een andere volgorde aansluit.

Verder heb ik een aantal keer gehad dat een poort uitgeschakeld wordt (te zien aan het ledje en dat opladen niet meer werkt). Dit is eveneens op te lossen door een powerflip.

Heb jij ook een Icy Box 7x USB 3.0 Hub?