Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 200 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z-2300 Review

chriscjw 7 januari 2006, 523 views

Logitech Z-2300

Pluspunten

• robuuste afwerking
  • modern vormgegeven
  • compact
  • helder geluid
  • diepe bass

Minpunten

• vervorming van de middentonen bij een hoog geluidniveau

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Aangezien ik mijn PC steeds meer ging gebruiken om mijn muziek op af te spelen besloot ik om mijn stereoset te verkopen en op zoek te gaan naar een mooie 2.1 set. Na verschillende reviews te hebben gelezen over deze set heb ik besloten om hem dan ook te kopen. Enkele ervaringen/meningen:

Wat het algehele uiterlijk betreft: Deze is mooi strak afgewerkt en modern. Een minpunt is echter dat de speakers niet op te hangen zijn.

Het geluid is echt helder en mooi. Dit geld in alle gevallen voor de lage en hoge tonen. Voor de middentonen echter (denk aan zang); deze vervormen bij een hoog geluidsniveau.

Als je een goede 2.1 set zoekt dan moet je echt deze hebben. Het is een goede vervanger voor een aparte amplifier en speakers.

Heb jij ook een Logitech Z-2300?