sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

MSI GP72M 7REX-(Leopard Pro)1245NL

Specificaties 17,3" • 1920x1080 (Full HD) • 1,256TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

MSI GP72M 7REX-(Leopard Pro)1245NL Review

ingriidvdr 9 juli 2018, 223 views Product gekocht

MSI GP72M 7REX-(Leopard Pro)1245NL

Echt een super laptop. Hij is snel, draait games op ultra met een fps van boven de 60. Fans maken wat geluid, maar zeker niet storend. Met Coolerboost wel wat luider. Beeldscherm van goede kwaliteit, fijn toetsenbord, mooi design. Behuizing is wel erg vlekgevoelig.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Degelijk gebouwd
  • Erg snel
  • Mooi design

Minpunten

• Vlekgevoelig

Echt een super laptop. Hij is snel, doet precies wat ik er van verwacht. Draait de games die ik wil spelen op ultra, met een goede fps van ruim boven de 60.

Je kan in een makkelijk overzicht de prestatie van de laptop zien. Bovendien zit er een Cooler boost op die voorkomt dat je laptop oververhit raakt, erg handig.

Fans maken wat geluid, maar zeker niet storend. Zodra de Cooler boost aan staat, wel wat luid maar nog steeds niet storend.

Beeldscherm van zeer goede kwaliteit, fijn toetsenbord met instelbare ledverlichting, mooi design. De behuizing is echter wel zeer vlekgevoelig, maar dit is alleen aan de achterkant en verder niet storend.

Heb jij ook een MSI GP72M 7REX-(Leopard Pro)1245NL?