Logitech Harmony 665 Review
Waardeloos product. Na enkele maanden begon ie batterijen te vreten. Blijkt veelvuldig probleem met kapotte condensator oid. Geretourneerd en gelukkig geld terug gekregen na half jaar.
Pluspunten
Compact en display Bijna alle functies via 1 apparaat
Minpunten
Kan geen vertraging instellen voor TV HDMI kanaal selectie Langzaam reageren Na 2 maanden al kapot
Eindoordeel
Ik had verwacht voor dit bedrag toch wel wat kwaliteit te krijgen. Mijn Panasonic Plasma TV start op en pas na een seconde of 9 kan ik HDMI kanaal selecteren (start TV, AV en decoder tegelijk op) voor de decoder. Die vertraging kan je NIET in het programma toevoegen.
Dus moet dat handmatig doen. Dus in 1 x 1 knop induwen starten werkt niet.
Na een aantal maanden ging ie batterijen vreten, blijkt een zwakke condensator oid. Blijkt veelvuldig voor te komen bij dit model.
Ben zelf dus uitermate teleurgesteld. Heb 'm aangeboden voor reparatie bij de leverancier (BOL) maar die kunnen dat niet en krijg mijn geld gelukkig terug. Ga nu maar eens zoeken naar een ander merk,
Dus moet dat handmatig doen. Dus in 1 x 1 knop induwen starten werkt niet.
Na een aantal maanden ging ie batterijen vreten, blijkt een zwakke condensator oid. Blijkt veelvuldig voor te komen bij dit model.
Ben zelf dus uitermate teleurgesteld. Heb 'm aangeboden voor reparatie bij de leverancier (BOL) maar die kunnen dat niet en krijg mijn geld gelukkig terug. Ga nu maar eens zoeken naar een ander merk,
Beoordeel deze review:
Reacties (7)
Waarom zou je die vertraging niet kunnen toevoegen?
Omdat dat niet kan vreemd genoeg. Met andere zken wel maar niet met de standaard startup items als TV.
Raar verhaal... Ik heb diverse Harmony remotes gehad, maar bij all die remotes is een opstart vertraging in te stellen. Ik heb nu een paar jaar de Harmony hub in gebruik en deze bevalt perfect.
Vond het ook al raar, maar die TVstart+HDMI kiezen staat vast. Daar kon geen vertraging opgezet worden. Vond zelf ook al vreemd. Misschien dat je dat als alternatief apart kan instellen maar hij ging zo snel kapot dat ik daar niet meer ingedoken ben. Programmeren via PC ging ook al niet echt lekker met syncen, bewaren e.d. Ik ben dus erg teleurgesteld in die specifieke versie.
Na kaduk gaan deze maar besteld. 20 Euries, verrassend goed, simpel in te stellen en heel erg responsive (snel).
Na kaduk gaan deze maar besteld. 20 Euries, verrassend goed, simpel in te stellen en heel erg responsive (snel).
[Reactie gewijzigd door MrMarcie op 25 juli 2024 05:09]
Hoi, kleine nuance op je bevindingen met betrekking tot het instellen van vertraging tussen TV-On en HDMI-selectie signaal. Het klopt dat Logitech die twee signalen aan elkaar gekoppeld heeft en dat je daar geen vertraging tussen kunt zetten (is inderdaad heel vreemd, maar het staat er in de MyHarmony
tool zelfs bij met een sterretje).
Maar, er is een hele simpele workaround! Je kunt na het gecombineerde TV-on en HDMI-selectie signaal een extra vertraging invoeren van bijvoorbeeld 10 seconden en dan nog een keer het HDMI-selectie signaal laten versturen. En dat werkt perfect.
Zo heb ik het opgelost voor de HDMI selectie op mijn versterker. Die heeft ook 10 seconden nodig om aan te gaan en dan is de input selectie (zelfde verhaal als bij de TV) al verzonden door de Harmony.
Nu maar hopen dat die van mij niet na 2 maanden kapot gaat
tool zelfs bij met een sterretje).
Maar, er is een hele simpele workaround! Je kunt na het gecombineerde TV-on en HDMI-selectie signaal een extra vertraging invoeren van bijvoorbeeld 10 seconden en dan nog een keer het HDMI-selectie signaal laten versturen. En dat werkt perfect.
Zo heb ik het opgelost voor de HDMI selectie op mijn versterker. Die heeft ook 10 seconden nodig om aan te gaan en dan is de input selectie (zelfde verhaal als bij de TV) al verzonden door de Harmony.
Nu maar hopen dat die van mij niet na 2 maanden kapot gaat
Dat had ik hier onder ook al ergens aangegeven dat je misschien apart kan instellen
Maar toen ging die kapot en heb ik dat niet meer kunnen testen.
Ik hoop dat jij er meer geluk mee hebt. Mijn vorige Logitech's waren wel goede spullen.
Ik heb trouwens een cheapo afstandsbediening gekocht die simpel en perfect werkt. Nog steeds. Super blij mee. Aanrader.
Maar toen ging die kapot en heb ik dat niet meer kunnen testen.
Ik hoop dat jij er meer geluk mee hebt. Mijn vorige Logitech's waren wel goede spullen.
Ik heb trouwens een cheapo afstandsbediening gekocht die simpel en perfect werkt. Nog steeds. Super blij mee. Aanrader.
Ook wij hebben de 665 aangeschaft wat een heerlijk apparaat de eerste 2 maanden.... man man man 1 knop alles aan en 1 knop alles uit heerlijk...dan 2 maanden later het apparaat schakeld uit en herstart als je op een knop drukt... onderzoek op google... kijk naar de batterijen? gedaan vernieuwd zelfde probleem... contacten van de batterijen? ook gecontroleerd zijn goed toch nog steeds problemen.. 80 euries en alleen maar ellende na 2 maanden wellicht terug naar de fabrikant en hopen op een refund... twijfel nu wel of wij ooit nog een logitech moeten aanschaffen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn