APC Back-UPS ES 8 Outlet 700VA 230V (EU-stekker) Review

Mr-D. 7 juli 2018, 443 views Product gekocht

APC Back-UPS ES 8 Outlet 700VA 230V (EU-stekker)

werkte perfect bij mij totdat hij stuk ging maar...

Pluspunten

• doet wat het moet doen
  • stil
  • geeft geen spanning terug het net in

Minpunten

• tja hij is zwaar

Capaciteit Score: 4
Software Score: 3
nou laat ik even beginnen bij het begin
wilde mijn nas en server beschermen tegen overspanning en spanningsuitval.
omdat beide niet bij elkaar staan heb ik er 2 gekocht eind 2016 tot volle tevredenheid want ze hebben mij al 2 keer gered.

totdat van de week er een de geest gaf.kreeg ineen keer geen mail meer binnen maar de webserver was nog wel online dus de mailserver moest plat liggen
deze stond uit ?? kreeg hem ook niet meer aan blijkt dat de ups de geest heeft gegeven terwijl de accu zelf nog tiptop in orde was
factuur erbij hmm winkel is helaas failliet naar de website van apc gesurft chat begonnen en die gaf aan alleen ondersteuning in Amerika en canada te geven
maar ze gaf mij wel een telefoonnummer toll free in Haarlem ach klein foutje van haar maar dat geeft niets
nummer gebeld verhaal uitgelegd serienummer doorgegeven en ik zou terug gebeld worden en idd dag later terug gebeld en RMA gemaakt en meteen afspraak gemaakt om eerst de nieuwe op te sturen en daarna de oude op te halen
ik zeg topservice van de fabrikant

Heb jij ook een APC Back-UPS ES 8 Outlet 700VA 230V (EU-stekker)?