Xiaomi Mi Bluetooth Speaker V1 Zwart Review

Bol_Corleone 3 juli 2018, 316 views Product gekocht

Xiaomi Mi Bluetooth Speaker V1 Zwart

Prima speaker: niets meer, niets minder

Pluspunten

• Goedkoop
  • Compact
  • Goed geluid voor de prijs

Minpunten

• (te) veel bass
  • Weinig functionaliteit

Muziekweergave Score: 4
Je krijgt precies wat je kan verwachten, niets meer, niets minder. Voor €30 een prima bluetooth speaker met een nette bouwkwaliteit zoals je van Xiaomi kan verwachten. Geluid is ook prima voor het formaat, hoewel de bass soms wel te aanwezig is. Verdere functionaliteit is beperkt, het is een bluetooth speaker en daar houdt het ook mee op. Geen aux, volumeknoppen of microfoon. Je krijgt een aan-uitknop, een microusb Oplaadpoort en één schamele indicatieled.

Heb jij ook een Xiaomi Mi Bluetooth Speaker V1 Zwart?

Ik heb deze speaker zelf ook, maar schrik een beetje van de Nederlandse vraagprijs, via Gearbest/Banggood, koop je deze voor 12 euro incl verzenden.
Voor 12 euro is het een prima doosje met OK geluid, voor 30 euro zou ik op zoek gaan naar iets beters.
Ik begrijp precies wat je bedoelt. Maar ik zie de Nederlandse markt met zijn webwinkels altijd los van de internationale markt (AliExpress, Gearbest etc). Wanneer ik iets niet direct nodig heb en de lange levertijd dus geen probleem is zal ik in mijn geval altijd kiezen voor AliExpress. En dan is er inderdaad voor 30 euro een stuk betere kwaliteit te krijgen. Alleen in dit geval had ik het direct nodig en dan zit je dus gebonden aan de Nederlandse webwinkels. En als ik zo rondkeek waren er voor deze prijs binnen nederland weinig alternatieven. En degene die te vinden hadden naar mijn idee een wat cheaper uitstraling. Vandaar de 4 sterren.
Die situatie had ik inderdaad nog niet bedacht. Veel plezier met je aankoop!