1 review

Denver FAS-18200M Rood, Zwart

Specificaties 1,77" • 128x160 • - Bekijk alle specificaties

Denver FAS-18200M Rood, Zwart Review

Technomania 2 juli 2018, laatste update op 2 juli 2018, 482 views Product gekocht

Denver FAS-18200M Rood, Zwart

Leuke reservetelefoon/festivaltelefoon. Tevens is de telefoon makkelijk in gebruik dus zeer geschikt voor ouderen.

Pluspunten

• Voelt stevig
  • Zaklamp functie
  • Accu vervangbaar
  • Fijne grote toetsen

Minpunten

• Klepje accu lastig los te halen
  • Geen intern geheugen

Vandaag voor €9,99 (incl. 5 euro beltegoed) deze telefoon gekocht.

Voor dat geld had ik er weinig van verwacht maar ik ben positief verrast.

Het is een dual-SIM telefoon waar de standaard SIM in moet. SIM1 is makkelijk, maar SIM2 zit wat onhandig en voor het verwijderen daarvan moet je creatief zijn als je korte nagels hebt. (ik heb gebruik van een stukje dun karton).

De telefoon beschikt maar over één beltoon maar dat is uit te breiden als je een geheugenkaartje in de telefoon gebuikt. De toon zelf klinkt luid en duidelijk en de trilfunctie trilt goed.

Verder heeft deze telefoon een paar standaard functies zoals zaklamp, rekenmachine, FM-radio, E-book, kalender, alarm & wereldklok.

Handleiding is duidelijk alleen een drama om door te bladeren om de simpele reden dat het boekwerk meteen weer dichtklapt. (maar welke Tweaker leest nou handleidingen? :9 )

Al met al ben ik er blij mee ondanks hij hoogstwaarschijnlijk ergens in een lade zal belanden.

Heb jij ook een Denver FAS-18200M Rood, Zwart?

Wel leuk dat hij in de categorie ''smartphone'' zit in de Pricewatch :+