WD Elements Portable USB 3.0 1TB Zwart - Reviews

WD Elements Portable USB 3.0 1TB Zwart Review

Liegebeest 27 juni 2018, 213 views Product gekocht

WD Elements Portable USB 3.0 1TB Zwart

Ik heb nu geloof ik drie of vier van deze apparaten gekocht. Voor het geld zijn ze niet slecht, maar m'n ervaringen zijn gemengd.

Pluspunten

• goedkoop
  • vertrouwd merk

Minpunten

• robuustheid

Mobiliteit Score: 4
Ik heb nu geloof ik drie of vier van deze apparaten gekocht. Voor het geld zijn ze niet slecht, maar m'n ervaringen zijn gemengd:
  • De doorvoersnelheid is niet rap, over een backup van 250GB doet ie een uur of 2.5.
  • En van de aankopen was een DOA, wat natuurlijk kan gebeuren.
  • [Apparaat is licht en uitstekend vervoerbaar./li]
  • Echter, ik ben haast bang om'm mee te nemen zonder bescherming omdat't licht en dun plastic is. Neem er dus gerust een hoesje bij.

Heb jij ook een WD Elements Portable USB 3.0 1TB Zwart?