Sony Xperia XA1 Zwart

Specificaties 5" • 1280x720 (HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia XA1 Zwart Review

MASTER NO PRO 27 juni 2018, laatste update op 28 juli 2018, 157 views Product gekocht

Sony Xperia XA1 Zwart

Na dat mijn Nokia brande heb ik deze gekocht vond het balen met al die junk op de telefoon maar het is geweldig zeer tevreden over de batterij en licht geen effecten als o chipkaart lanks de telefoon komt of ongewoon heet en geen black-out b

Pluspunten

• Battery wist ik 3 dagen van het stroom te houden normaal gebruik te vestaan
  • In verschillenden ligt plekken doet de telefoon automatisch aan passen om het te kunnen zien
  • De camera is erg goed niet bewegen wel te verstaan!
  • Snelheid is goed genoeg
  • Lekker in de hand te houden
  • Het geluid is in de headset OK niets speciaals
  • Van de telefoon zelf tevreden met het geluid
  • Opladen snelheid is ok zal wel aanbevelen om en sterkere oplader er voor te kiezen om sneller op te laden

Minpunten

• Junk op de telefoon ik er niet af krijg
  • De telefoon is te small om met mijn duimen te typen
  • Lijkt wel of er een Tl-buis aan het flikkeren is als je de helder op 0 zet

wat ik het ergste vind is dat het een selfy Phone is in combo met social junk wil je een foto nemen er zit een knop onder de power knop of druk 2x power knop heb ye het zelfde en dan de app van de dag instagram what ever krijg het er niet aff maar ja 10x beterder dan mijn nokia

Heb jij ook een Sony Xperia XA1 Zwart?