VENZ V12 ULTRA 16GB Review

robbie303 24 juni 2018, laatste update op 1 juli 2018, 542 views Product gekocht

VENZ V12 ULTRA 16GB

Kan veel, maar te veel bugs.

Pluspunten

• Kan veel

Minpunten

• Te veel bugs

Mijn vorige mediaplayer (ACRyan Play mini) kon geen 4k aan, dus daarom heb ik de Venz V12 gekocht.
Eerste indruk was wel goed, maar dagelijks gebruik toonde toch veel bugs aan:
- De air-mouse reageert en beweegt erg langzaam, hij lagged.... air-mouses van bijvoorbeeld LG reageren veel sneller en directer.
- De air-mouse doet het vaker niet dan wel. Tot nu toe is de enige manier om de air-mouse weer aan het werk te krijgen de hele Venz opnieuw te rebooten.
- Na sleepmode kan de Venz niet meer op Samba shares inloggen, alsof hij al zijn opgeslagen passwords is vergeten. Samba shares kan ik pas weer accessen nadat de Venz is gereboot.
De afstandsbediening kan switchen tussen IR en RF mode, en dat is maar goed ook, want IR mode doet het vaker niet dan wel.
- Als je de audio van een film met meer dan 1,5 sec vertraagd, dan speelt de hele film niet meer.
- Audio loopt soms niet gelijk met de video.

Heb ook de ACRyan 4K Ultra en de R-T-V-box RK3399 X99 gekocht.
De X99 is veeeeeeeel sneller en heeft geen last van uitvallende airmuis of verliezen van netwerkverbinden na sleep. Mijn oordeel: koop de X99...

Heb jij ook een VENZ V12 ULTRA 16GB?