Maxtor DiamondMax 10 STM3250820A, 250GB Review

DJ Tim489 6 januari 2006, 241 views

Maxtor DiamondMax 10 STM3250820A, 250GB

Pluspunten

• Snel en betrouwbaar

Minpunten

• Wordt redelijk warm, kan goed rammelen als je een zware actie uitvoerd (bijv. zoeken).

Als eerste wil ik vermelden, dat de schijf in een USB-behuizing zit (Sumvision), daarom kan mijn uitspraak over geluidsproductie niet helemaal goed zijn.

Ik ben erg tevreden over deze schijf. Het is een zeer snelle en prettige schijf om mee te werken. Omdat de schijf van een bekende fabrikant is, hoef je hem alleen maar aan te sluiten en Windows XP pakt hem zo op. Ik heb hier ook een Linux-machine staan, hier heb ik de schijf nog niet op getest.

Heb jij ook een Maxtor DiamondMax 10 STM3250820A, 250GB?