Aerocool SI-5100 Window Zwart

Specificaties Tower • 5 interne + 1 externe bays - Bekijk alle specificaties

Aerocool SI-5100 Window Zwart Review

jortjager 23 juni 2018, laatste update op 24 november 2020, 86 views Product gekocht

Aerocool SI-5100 Window Zwart

Prima budget behuizing. Zijraam is wel van plastic zoals te verwachten is voor deze prijs

Pluspunten

• Prima buget behuizing
  • Veel ruimte voor kabels na 3 uur vloeken
  • Onderkant heeft fan filter voor de voeding

Minpunten

• Te klein voor sommige tower koelers
  • Ik had de hoop om mijn cd speler er in te zetten maar die paste net niet
  • Sommige gaten voor de kabels zijn wat aan de kleine kant
  • De gaten voor de standoffs zijn niet goed uitgelijnd
  • grote voedingen passen er niet in

Prima behuizing voor een Atx moederbord (als je je cdrom speler er voor wilt opgeven)
daarom is het beter aantraden om hem voor een mini ATX moederbord te gebruiken.

Gebruik geen Coolermaster hyper evo want die laat krassen achter op het zijraam.

Haal eerst de voor geïnstalleerde fan er uit voordat je het i/o shield installeert

Voor de rest geen klachten, dit is dus een prima optie voor u als strakke buget gaming behuizing voor maar 36 euro

Update: na 2 jaar gebruikt te hebben heb ik een h700 van nzxt gekocht omdat deze behuizing geen grote voedingen ondersteund, daar kwam ik achter na dat mijn 650w voeding het had begeven en ik een corsair rm850 er in zou stoppen maar deze niet paste, cabel management is bijna niet te doen. voor de rest niet veel over te klagen

Heb jij ook een Aerocool SI-5100 Window Zwart?