Sandisk 0217V199 Review

SLC 22 juni 2018, laatste update op 23 juni 2018, 107 views Product gekocht

Sandisk 0217V199

Betaalbare maar langzame standaard opslag in het onverwoestbare CF format. Per 2008 betaalbaar en snel genoeg, anno 2018 niet meer. Vooral kleine bestanden schrijven gaat traag.

Pluspunten

• betaalbare opslag per 2008
  • snelheden destijds goed genoeg
  • Robuust en betrouwbaar

Minpunten

• Hoeveelheid opslag gedateerd
  • Snelheden gedateerd
  • Kleine bestanden schrijven traag

"Microreview" met als doel om de snelheden vanuit historisch / naslag oogpunt weer te geven.

Voor bv de Nikon D70 kon je er 1 beeld per seconde mee wegschrijven nadat de buffers vol zaten.....

Vreemd genoeg haalt de grotere broer van deze kaart, de Sandisk 2GB versie veel lagere snelheden voor het schrijven van kleine bestanden.
N.B. tot aan een factor 4 langzamer toe. Ik heb geen idee waarom dat zo is.

Gebruikt icm:

productreview: Kingston USB 3.0 High-Speed Media Reader review door SLC

Heb jij ook een Sandisk 0217V199?

Wat bedoel je met: rot aan een factor 4 langzamer aan toe.
Typefoutje: "rot" moet zijn "tot" ....... Zal het meteen even aanpassen....... :)
Stom, had ik moeten kunnen raden, maar dat lukte niet.
Is het niet overzichtelijker beide kaartjes samen in een review te reviewen ?
Afgezien van het feit dat het niet mogelijk is voor mij omdat ik niet de mod rechten heb om in 1 review 2 producten te koppelen zitten er voor en nadelen aan. Voor het externe overzicht is 1 review voor 1 product overzichtelijker. Wanneer je specifiek verschillen bespreekt tussen 2 producten is een combi review wellicht beter. Maar goed, ik heb daar toch de rechten niet voor dus blijft dat theorie.... :)
dubbele post. Sorry.

[Reactie gewijzigd door OPELOPA op 23 juni 2018 01:04]