Trust Evo

Specificaties Radiogestuurde muis en 2.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Trust Evo Review

hipnie 22 juni 2018, laatste update op 29 augustus 2018, 110 views Product gekocht

Trust Evo

Leuk uiterlijk, klikt en beweegt helaas zwaar en de muis ondersteunt de hand matig. Na 1,5 maand gebruik vertoont de muis helaas al duidelijk gebruiksplekken. Conclusie: redelijke muis, niet bijzonder.

Pluspunten

• Hand kan iets meer op muis rusten
  • Uiterlijk

Minpunten

• Zwaar
  • Klikken is zwaar
  • Batterijstatus werkt alleen wanneer de batterijen er (opnieuw) in gaan
  • Pasvorm
  • Gebruikssporen snel te zien

Hier had ik meer van verwacht, voor vijftig Euro.
Hiervoor gebruikte ik een simpele Logitech M280, waarbij ik krampen en klachten kreeg. /// /// /// De muis ziet er mooi uit, maar is erg zwaar in bediening (zowel beweging als klikken) en ondersteunt de hand matig. Als je je hand zo op de muis legt zodat je ondersteuning hebt, is je middelvinger voorbij het scrollwiel.
/// /// ///
De batterijstatus werkt wanneer je de batterij er (opnieuw) in doet en wanneer jouw laptop aanzet, maar verder niet. Daarnaast zijn er al duidelijke gebruikssporen te zien na 1,5 maand gebruik (bij gebruik van 2 uur per dag).
/// /// ///
*** Conclusie: een prima muis, maar niet bijzonder.

Heb jij ook een Trust Evo?