Fractal Design Define R6 Tempered Glass Black

Specificaties Tower • 8 interne + 1 externe bays - Bekijk alle specificaties

Fractal Design Define R6 Tempered Glass Black Review

Maxxpower1989 20 juni 2018, 382 views Product gekocht

Fractal Design Define R6 Tempered Glass Black

Een net uitziend en degelijk product met uitgebreide en ruime radiator support. ik zelf gebruik 2x een 360 Pe Ekwb radiator in mijn systeem

Pluspunten

• bouw kwaliteit
  • modulaire bouw
  • ruimte voor waterkoeling
  • ventilatie mogeljkheden

Minpunten

• behuizing bekrast gemakelijk
  • lastig te vinden wat past kwa radiatoren

Wat kan ik over deze top case zeggen.

Het was een heerlijke case om men pc upgrade in te bouwen.
een toch wel groot nadeel het erg lastig te vinden wat de radiator mogelijkheden kwa , dikte zijn hier in geholpen door een mede Tweaker.
een welkome optie voor men persoonlijke bouw was toch wel de fill port uitsparing in de bovenkant.

enigste voor mij min puntje is dat de zwarte verf erg gemakkelijk krast maar dat mag de pret zeker niet drukken.

onderdelen heb ik gebruikt voor mijn build.

Intel i7 8700k momenteel nog stock.
Asus Maximus Formula x
Asus rog strix 1080 A8g
Corsair HX750i
G.skill trident Z 3200mhz Cl16 4x8gb
Samsung 960 evo 1tb
Samsung 840 pro 250 gb over van oude build
Samsung 850 evo 250 gb over van oude build
Western digital red tb

Voor verdere info over gebruikte (waterkoeling componenten) stuur mij een pb.

Heb jij ook een Fractal Design Define R6 Tempered Glass Black?

Hoi, ik zie dat je als mobo de formula x gebruikt. Was het redelijk eenvoudig om de VRM koeling op te nemen in de loop of is het priegelen geblazen en zo ja, mag ik vragen welke volgorde van aansluiten je hebt gebruikt voor de componenten?

Wat haal je nu voor temps (oa VRM), zou zonde zijn als je (nog) niet overklokt met deze build.