House of Marley Stir it up

House of Marley Stir it up Review

Cadmus 20 juni 2018, laatste update op 21 juni 2018, 4.100 views Product gekocht

House of Marley Stir it up

Prima platenspeler voor beginnend gebruiker. Mooi uiterlijk en estetisch verantwoord. In combinatie met de Yamaha RX v671, waar deze direct kan worden aangesloten op de phono ingang, prima geluidsweergave.

Pluspunten

• Mooi design
  • Prima geluid
  • Voorvesterker

Minpunten

• Geen harde platic stofkap

Platenspeler is gemakkelijk in gebruik. Er zijn 2 verschillende opties voor het gebruik. Je kunt hem zowel met als zonder voorversterker gebruiken. Hier is de platenspeler direct aangesloten op de phono ingang wat een prima geluid oplevert. Eigenaardig is dat er alleen een Tulip naar jack connector bijgeleverd wordt. Dus toch een dubbele tulpstekker nodig als deze aangesloten dient te worden op de phono.

Ook de naald is van een goed en gangbaar merk (Audio technica) dus vervanging is geen punt.

Er zit geen hard plastic stofkap bij, maar een stoffen beschermhoes, op zich geen punt maar toch meer stofgevoelig dan een kap naar mijn mening.
Al met al een prima platenspeler voor een prima prijs. Geen moment spijt van.

Heb jij ook een House of Marley Stir it up?

Ik volg het even niet, deze speler heeft toch, RCA oftewel Cinch dat zijnde een rode en witte bedrade tulpstekker,een USB aansluiting en aan de voorkant een minijack uitgang voor de hoofdfoon ?
De naald en het element zijn van Audio Technica niet van Technics.
Dank is inderdaad van Audio Technica. Bij mij zat er in ieder geval geen RCA tulpstekker bijgeleverd. Alleen een tulp naar jack.
JAH's wegen zijn ondoorgrondelijk :)
Bij ons ook niet ...
maar hebben jullie ook dat de motor een geluid maakt ? hij bromt een beetje
Ik hoor hem een heel klein beetje (als er geen muziek is). Verder niet hinderlijk.