Middle-earth: Shadow of War, Windows Review

DePemco 19 juni 2018, 124 views Product gekocht

Middle-earth: Shadow of War, Windows

Normaal ben ik niet zo van de singleplayer spellen, maar dit spel heb ik met plezier gespeeld.

Pluspunten

• Leuk verhaal
  • Recruiten van eigen orcs
  • Mooie graphics

Minpunten

• Geen

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 5
Geluid Score: 4
Besturing Score: 4
Stabiliteit Score: 4
Ik heb Middle-earth: Shadow of Mordor nog niet gespeeld, maar na Shadow of War gespeeld te hebben ben ik dat zeker nog wel van plan.

Normaal gezien ben ik meer van de spellen die ik samen kan spelen met vrienden, de multiplayers dus. Toch trok dit spel mij heel erg aan. Wat ik vooral erg leuk vind is dat je orcs kan recruiten en later met hen kan vechten. Maar soms kan een orc je ook gaan verraden, waardoor je het moeilijker kan krijgen in het spel.

Al met al, een heel goed spel en zeker het proberen waard!

Heb jij ook een Middle-earth: Shadow of War, Windows?